Reklaminis skydelis

Paieška




Apsilankyk!

Verslininkas G. Žiemelis nori nusipirkti NBA komandą



Tarptautinės įmonės „Avia solutions group“ valdybos pirmininkas verslininkas Gediminas Žiemelis apibendrino praėjusius metus ir atskleidė drąsią viziją – įsigyti krepšinio komandą.



Praėję metai įmonių grupei buvo sėkmingi. Jo valdomos „Avia Solutions Group“ apyvarta siekė apie 435 mln. eurų, planuojama kitais metais ją dar didinti iki 515–520 mln. eurų.

Pagrindinės naujos verslininko įmonių veiklos kryptys – Azija. „Avia Solutions Group“ plečiasi Kinijoje, Indonezijoje, taip pat ir kitose šio žemyno dalyse. Indonezijoje jo bendrovė yra didžiausias lietuviškas investuotojas.

2018 m. pasirašyta sutartis su Honkongo biržoje listinguojama lėktuvų nuomos bendrove „China aircraft leasing company“. „Kinijoje yra per 3 tūkst. lėktuvų, todėl planuojame pasiimti daugiau nei 10 proc. šios rinkos. Pati bendrovė valdo per 200 lėktuvų“, – sakė G. Žiemelis.

Verslininkas tikisi, kad iki 2022–2023 m. Kinija padės sugeneruoti iki 30 proc. konsoliduotų bendrovės pajamų.



Norėtų investuoti į sportą

„Tikslai yra labai paprasti – stambinti esamus verslus, padaryti juos žinomus pasaulinėje rinkoje ir turėti likvidžią investiciją. Bet kokiu gyvenimo etapu tokia investicija galėtų būti parduodama. Mano asmeninis tikslas – įsigyti NBA komandą“, – atskleidė G. Žiemelis.

Jis teigė besidairantis į pigiausią komandą, kuri šiandien, verslininko teigimu, yra Naujojo Orleano „Pelicans“, įvertinta apie 1 mlrd. JAV dolerių. Tiesa, jis ketintų įsigyti apie 75 proc. komandos akcijų, todėl skaičiuoja, kad tokia investicija atsieitų apie 750 mln. JAV dolerių. Šį tikslą G. Žiemelis svajoja įgyvendinti per penkerius metus.

„Yra algoritmas, ką reikia daryti su NBA komanda. Statai didesnę areną kitame mieste, perkeli areną į kitą miestą, nusiperki dvi žvaigždes, pasiėmei Šarūną Jasikevičių treneriu, kitus žaidėjus, kurie yra pigūs, tai įtraukia žiūrovus. Jei jie perka bilietą, kuris kainuoja 125 dolerius, jį pakeli iki 200 dolerių. Galima įgyvendinti modelį, kai žiūrovai į areną ateina apsipirkti ir pavalgyti, o ne žiūrėti krepšinį“, – vardijo verslininkas.

Jis skaičiavo, kad vykdant tokią investiciją komandai svarbu turėti žvaigždes, kurios ir pritraukia pardavimus. Kaip pavyzdį jis pateikė futbolininką Cristiano Ronaldo – jo perėjimas iš Madrido „Real“ į Turino „Juventus“ atsipirko labai greitai vien iš parduotų marškinėlių.















Alfa.lt



Reklama



Reklama

Reklaminis skydelis

Reklama

Ieškome darbuotojų

Reklama

Reklaminis skydelis